PARNER KERESIK RANDIVONAL HIRDETÉS BUDAPESTI APRÓ KÜFÖLDI TÁRSKERESŐ APRÓ SZEX PARTNER.PARNER KERESIK RANDIVONAL HIRDETÉS BUDAPESTI APRÓ KÜFÖLDI TÁRSKERESŐ APRÓ SZEX PARTNER PARTNER RANDIVONAL HIRDETÉSEI,HIRDETÉSEK,RÁL ORVOSOK,IGAZI TUDOMÁNY,VALÓDI EREDMÉNYEK, TISZTELT,ÉRDEKLŐDŐ,KEDVESEM.HU HIRDETÉS, LHP1PONTLONTETŐTŐKÖSZPONT,RANDIZZUNK, BUDAPESTI APRÓ,KÜLFÖLDI TÁRSKERESŐ,APRÓ, SZEX PARTNER, LINKPARTI PROG,TÁRSKERESŐ,SZEXTALI.HU OLX OLDALAK,TÁRSKERESŐ. PARNER KERESIK RANDIVONAL HIRDETÉS BUDAPESTI APRÓ KÜFÖLDI TÁRSKERESŐ APRÓ SZEX PARTNER.

2011. április 2., szombat



garancia információk

BUDAPEST VI. - TÁRSKERESŐK

TEKLA
ISMERJ MEG! VEDD FEL VELEM A KAPCSOLATOT! Másképp nem megy! Hiába írok ide bármit, a személyes találkozásnál semmi sem mond többet. Az adatbázis böngészéséhez n...
tekla diplomás társkereső fényképe
(6 kép)
Kor: 40 éves
Keres: 33-47 éveset
Magasság: 160 cm
Testsúly: 57 kg
Város: Budapest / Budapest
Végzettség: Főiskola
SÁNDOR
Optimista, rendszerető, humort kedvelő, aktív életet élő úriember vagyok. Özvegy egyedüllétemet egy új társkapcsolatban szeretném feloldani. Sokat utazom.
sándor diplomás társkereső fényképe
(3 kép)
Kor: 71 éves
Keres: 58-68 éveset
Magasság: 174 cm
Testsúly: 90 kg
Város: Budapest / Budapest
Végzettség: Egyetem
LUCA
Milyen is vagyok?... A világ dolgaira nyitott, zenét - mozit - színházat - művészeteket - sportokat kedvelő, kedves,okos,nőies,játékos,kíváncsi. Szeretem a város nyüzsgését,a természet csendjét, a társaságot...és persze a jó könyveket.
luca diplomás társkereső fényképe
(1 kép)
Kor: 52 éves
Keres: 56-60 éveset
Magasság: 162 cm
Testsúly: 56 kg
Város: Budapest / XI. kerület
Végzettség: Egyetem
JÁNOS
Újságíró, harmincöt évi házasság után elvált, főiskolai docens, egyetemi oktató, több könyv szerzője, korrekt, a kultúra minden formáját kedvelő.
jános diplomás társkereső fényképe
(1 kép)
Kor: 61 éves
Keres: 38-50 éveset
Magasság: 176 cm
Testsúly: 85 kg
Város: Budapest / V
Végzettség: Egyetem
ERIKA
Komoly kapcsolatot keresek. Hűséges, megbízható vagyok. Szeretek moziba, színházba járni, sétálni, olvasni, rejtvényt fejteni, kerékpározni, asztaliteniszezni.
erika elvált társkereső fényképe
(3 kép)
Kor: 32 éves
Keres: 34-52 éveset
Magasság: 162 cm
Testsúly: 55 kg
Város: Budapest / X. kerület
Végzettség: Érettségi
PISTI60
Átlagos testalkatú bajszos fiatalos pasi vagyok.Szeretnék szeretni,szeretném ha szeretne valaki.Többre értékelem a belső erényeket mint külsőt.
pisti60 elvált társkereső fényképe
(1 kép)
Kor: 50 éves
Keres: 45-55 éveset
Magasság: 180 cm
Testsúly: 80 kg
Város: Budapest / XV. kerület
Végzettség: Érettségi
ANDI
andi diplomás társkereső fényképe
(1 kép)
Kor: 28 éves
Keres: 28-40 éveset
Magasság: 173 cm
Testsúly: 68 kg
Város: Budapest / XXI. kerület
Végzettség: Főiskola
TIBI
Ma még nyílt vagyok őszinte és szomorú, de ha megismerlek, lehet vidám leszek és hazudós, hogy megtarthassalak.
tibi társkereső fényképe
(5 kép)
Kor: 50 éves
Keres: 37-55 éveset
Magasság: 176 cm
Testsúly: 93 kg
Város: Budapest / II. kerület
Végzettség: Érettségi
IZIZS
Vidám természet jellemző rám.Szeretek olvasni,kirándulni,ez mellett még sok minden foglalkoztat.Barátaim imádják ha főzők.Állatbarát,van egy kiskutyám.Hűséges típus vagyok.Romantikus lélek és nem önző.
izizs társkereső fényképe
Nincs kép
(11 kép)
Kor: 58 éves
Keres: 55-67 éveset
Magasság: 160 cm
Testsúly: 59 kg
Város: Budapest / V
Végzettség: Felsőfokú képesítés
SIMI LACI
Szia kedves lehet , hogy téged kereslek. Kedves őszinte ember vagyok. Aki csak egy kis szeretetre vágyom. Ha kell bújok, ha kell élek halok érted. Csak azért vagyok itt hogy megtaláljam az álmaimat...
simi laci keresztény társkereső fényképe
(2 kép)
Kor: 35 éves
Keres: 30-40 éveset
Magasság: 183 cm
Testsúly: 92 kg
Város: Budapest / III
Végzettség: Érettségi

Nincsenek megjegyzések: